Bokcitat: clockwork princess

Datum: 2016-08-18 / Tid: 17:08:00 / Kategori: Allmänt - Emelie
Cred
 
Jag har alldeles för mycket känslorn efter att ha avslutat The Infernal Devices. Först och främst vill jag säga att den här trilogin är mycket bättre än The Mortal Instruments-serien. Mer djup - än action. Sedan vill jag även säga att Will och Tessa är det finaste som någonsin har existerat. Även att William Herondale är den bästa fiktiva karaktären någonsin. Ungefär lika högt uppsatt som Tessa (tid) och Warner från Shatter Me-trilogin. Behöver citat. Behöver mer. Hans död var omöjlig att hantera - omöjlig att acceptera. "The Wedding" i City of Heavenly Fire gör det ännu svårare. Att han tydligen ska nämnas i Lady Midnight (som jag snart kommer till..) gör det ännu svårare. Ugh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0