To Be Read: Augusti

Datum: 2016-08-07 / Tid: 14:06:58 / Kategori: TBR - Lena
 
Detta är vad jag har planerat att läsa nu i Augusti månad. Planen är väl mer att jag ska fokusera på den 564 sidor långa Fragments av Dan Wells som är fortsättning på den spännande serien som började med Partials. Femtio Nyanser av Frihet tänkte jag läsa mer vid sidan av när jag känner att det blir för mycket av robotar och virus som det kan bli i Fragments. Då är ju Femtio Nyanser lagom härlig läsning att bryta av med eller vad säger ni?

Jag ser verkligen fram emot att läsa dessa två fortsättningar på två av de bokserier jag började att läsa förra året. Har ni läst någon av dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0