to be read: augusti

Datum: 2016-07-30 / Tid: 19:40:00 / Kategori: TBR - Elin
 
WE'LL ALWAYS HAVE SUMMER AV JENNY HAN | DUMPLIN' AV JULIE MURPHY | ON THE OTHER SIDE AV CARRIE HOPE FLETCHER
 
Den första boken jag läser just nu, We'll Always Have Summer, är en fantastisk bok och jag försöker verkligen att dra ut på den just därav den är så fantastisk bra men tror inte jag kommer lyckas allt för länge för att den är så bra så jag vill läsa ut den. Den andra boken vi hittar är Dumplin' som jag köpte nyligen som verkligen tog mitt intresse och jag var bara tvungen att köpa den. 
Den tredje boken, On The Other Side har jag länge viljat läst för jag är ett stort fan av Carrie och den verkar jätte bra och jag älskar omslaget och designen!
 
Även om jag läser mycket böcker så tar det faktiskt en liten längre tid för mig att läsa ut en bok och jag vet inte vad det beror på, tror det beror på att jag inte vill rusa igenom en bok utan läsa den i lugn och ro och verkligen ta min tid! 
 

var bara tvungen att ta med en tredje bok för hade egentligen två men så kom jag på att jag hade beställt den tredje och hämtade ut den idag och jag vill läsa den nu så den var bara tvungen att vara med :) 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Åååh vad roliiigt att läsa!!! Det här var en jätte fin TBR Elin!! I framtiden dock kanske vi ska göra liknande inlägg ett par steg ifrån varandra (så det inte blir enformigt). Inte med TBR's dock - för de inläggen passar bredvid varandra!

Svar: Tack så mycket, det värmer att de orden kommer från dig! Ja vi ska nog inte blogga samtidigt utan ett par steg ifrån varandra som du skriver :) /Elin
thebookqueens.blogg.se

2016-07-30 @ 19:52:42
URL: http://gothamalley.blogg.se
Postat av: Elin - bokparadiset

Trillade precis in över er blogg, så himla fin! Ska bli riktigt roligt att följa er :)

Dumplin' är en såå bra bok och Jenny Han boken är en av mina favoriter! Har du läst To all the boys I've loved before? Annars tycker jag du ska spana in den!

Svar: Åh vad roligt att du hittade hit, du är så välkommen!
Jag är riktigt spänd på att läsa Dumplin' så vad roligt att du gillar den, hoppas jag också gör det. Nej jag har inte läst den men ska nog spana in den som du säger :) /Elin
thebookqueens.blogg.se

2016-07-30 @ 22:33:40
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Åh älskar Jennys böcker!!

Svar: Ja verkligen, det är de bästa sommar böckerna :) /Elin
thebookqueens.blogg.se

2016-07-31 @ 00:34:43
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jenny Hans böcker är så himla mysiga!

Svar: Ja visst är dem! /Elin
thebookqueens.blogg.se

2016-07-31 @ 08:30:04
URL: http://filippafangirls.blogspot.se
Postat av: Petra

Dumplin' är jättebra! Hoppas du gillar den. :)

Svar: Åh vad roligt att höra, ja jag hoppas jag gillar den oxå :) /Elin
thebookqueens.blogg.se

2016-07-31 @ 11:36:41
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0