To be read: augusti

Datum: 2016-07-30 / Tid: 18:06:44 / Kategori: TBR - Emelie
 
HOLD STILL AV NINA LACOUR | AMY & ROGER'S EPIC DETOUR AV MORGAN MATSON | CLOCKWORK PRINCE AV CASSANDRA CLARE 
 
Första inlägget på den här bloggen blir en TBR för uppkommande månaden augusti. Den första boken läser jag just nu, Hold Still, och jag försöker dra ut på det så mycket som möjligt eftersom boken känns som en dagbok. Jag vill inte sträckläsa en dagbok - för en dagbok sträckskrivs inte. Den är fantastisk hittills, också. Sedan hittar vi en Morgan Matson bok - som jag har försökt läsa en gång förut (ungefär fyra sidor..) men nu har jag planerat att läsa hela! Sedan har vi även Clockwork Prince - en bok jag startade för ett ungefär en månad sedan när jag sträckläste The Shadowhunters Chronicles. Men jag fastnade eftersom jag hamnade i en reading slump. Nu ska den dock läsas ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0